26. 09. 2017

Chci zhubnout 2012

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den Sedmý 8.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Milé dámy,

přinášíme Vám dnešní plán pro všechny tři varianty. Je neděle ale pouze Hard varianta má odpočinkový den, Light i Medium varianta opět aerobní cvičení. Na konci programu pro dnešní den naleznete informaci, kolik energie lze spálit některými vybranými fyzickými aktivitami.

Light varianta

AEROBNÍ DEN

Snídaně
Jezte, na co máte chuť kromě sladkých a tučných jídel.
Jezte pomalu a důkladně rozžvýkejte každé sousto.
Přestaňte jíst, jakmile se dostaví pocit sytosti.
Vypijte půl litru ovocného čaje nebo kávy, ale bez cukru. Mléko si dejte podle chuti – polotučné nebo plnotučné, jak je vám libo

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den Šestý 7.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Milé dámy,

přinášíme Vám dnešní plán pro všechny tři varianty. Light a Medium varianta mají odpočinkový den, bez cvičení, hard varianta tvaruje postavu a odpočívat bude zítra. Na konci článku najdete seznam potravin na další 3 dny (do úterý 10.ledna).

Light varianta

ODPOČINKOVÝ DEN

Snídaně
Jezte, na co máte chuť kromě sladkých a tučných jídel
Jezte pomalu
Přestaňte jíst, jakmile se dostaví pocit sytosti
Vypijte půl litru ovocného čaje nebo kávy, ale bez cukru. Mléko si dejte podle chuti – polotučné nebo plnotučné, jak je vám libo

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den Pátý 6.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Milé dámy,

přinášíme Vám dnešní plán pro všechny tři varianty

 

Light varianta

DEN TVAROVÁNÍ POSTAVY

Snídaně
Jezte, na co máte chuť kromě sladkých a tučných jídel
Jezte pomalu
Přestaňte jíst, jakmile se dostaví pocit sytosti
Vypijte půl litru ovocného čaje nebo kávy, ale bez cukru. Mléko si dejte podle chuti – polotučné nebo plnotučné, jak je vám libo

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den Čtvrtý 5.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Milé dámy,

dnes vám kromě denního plánu přinášíme radu, která Vám napomůže k dosažení Vašeho cíle, naleznete ji na konci článku.

 

Light varianta

DEN TVAROVÁNÍ POSTAVY

Snídaně
Jezte, na co máte chuť kromě sladkých a tučných jídel
Jezte pomalu
Přestaňte jíst, jakmile se dostaví pocit sytosti
Vypijte půl litru ovocného čaje nebo kávy, ale bez cukru. Mléko si dejte podle chuti – polotučné nebo plnotučné, jak je vám libo

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den Třetí 4.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Milé dámy,

ode dneška přinášíme návod na každý den, vyberte si podle vámi zvolené varianty:

AEROBNÍ DEN – všechny  varianty začínají aerobním dnem

Light varianta

Snídaně
Jezte, na co máte chuť kromě sladkých a tučných jídel
Jezte pomalu
Přestaňte jíst, jakmile se dostaví pocit sytosti
Vypijte půl litru ovocného čaje nebo kávy, ale bez cukru. Mléko si dejte podle chuti – polotučné nebo plnotučné, jak je vám libo

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den Druhý 3.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Začínáme! Pro začátek malé opakování, co jsme měly dnes za úkol:

1/ zvažte se pouze na začátku programu a opakujte vážení nejčastěji jednou za týden, my doporučujeme jednou za 2 týdny
2/ stanovte si cíl. Váš cíl musí být SMART:
S = specifický jasný a srozumitelný
M = měřitelný
R = reálný, splnitelný
T = termínovaný, časově ohraničený
3/ svůj cíl si někam zapište
4/ stanovte si odměnu za dosažení cíle
5/ pořiďte si digitální kuchyňskou váhu na potraviny

Chci zdravě hubnout v roce 2012 - Den První 2.ledna

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Začínáme! Pro začátek několik důležitých rad:

Náš program můžete začít kdykoli, můžete ho přerušit, skončit, vrátit se k němu, ale nejlepších výsledků dosáhnete, pokud s námi vydržíte až do konce. Budeme všechno dělat společně, i když každá ve svém prostředí, svým způsobem. Nemusíte jej dodržovat do puntíku, ale pamatujte si, že kde program ošidíte, tam vám to bude chybět. Takže jestli jeden aktivní den nebudete mít čas cvičit, zařaďte si cvičení do odpočinkového dne.

Chci zdravě hubnout v roce 2012

Chci zdravě hubnout v roce 2012Hubnutí

Milé dámy,

Pokud stejně jako já potřebujete shodit nějaké to kilo, vylepšit si postavu, kondici nebo se udržet fit po celou zimu, přinášíme vám zcela nový program pro hubnutí a udržení nebo získání tělesné kondice. Začínáme v pondělí 2. ledna. Každý den zde naleznete návod, co udělat příští den. Máte nadváhu? Od léta jste se o sebe pořádně nestarala a teď vaše svaly ochably a objevily se tukové polštářky?

Novinky do emailu

Chcete, aby Vám nic neuniklo? Zaregistrujte prosím váš email a 1x týdně obdržíte kompletní seznam novinek ze serveru.

Přihlášení