26. 09. 2017

Jak zhubnout a zůstat štíhlá? - Naučte se pít

Jak zhubnout a zůstat štíhlá? - Naučte se pít Udržet linii

Zhubnout dokáže skoro každý. V našem osmitýdenním programu postupně změníme své návyky tak, abychom nejen zhubly, ale také zůstaly štíhlé.

Vyhneme se tak jo-jo efektu, nebudeme se trápit a hlavně – půjdeme postupně a skončíme těsně před prázdninami. Do plavek tak budeme mít lepší postavu, než máme dnes.

Kapitola první – naučte se pít.
Zní vám to divně? Pít přece každý umíme už od narození. Nejde tu ale o to, jak pijeme, ale co pijeme a proč.  Především bychom měly pít proto, abychom zahnaly žízeň. Na chuť bychom měly pít jen zřídka. Ať už nám chutná víno, pivo nebo sladké nápoje a koktejly – není to to pravé pro hydrataci (zavodnění) organismu. Řada z nás je ve skutečnosti dehydratovaná, protože neumí pít. Pít najednou velká množství nebo dokonce jen malá množství je rozhodně špatně. Šálek čaje k snídani, dvě kávy v práci dopoledne, jedna sklenička vody nebo minerálky, čtvrtlitr nápoje (často slazeného) k obědu, jedna káva odpoledne a večer přijde žízeň. Je vám to povědomé? Dělá to tak spousta lidí. Někteří už si tak zvykli, že jim ani odpoledne voda nechybí. Při tomto režimu chybí minimálně 2 litry vody.

Všimli jste si někdy, že pokud je miminko kojené, zpočátku teče mléko namodralé? Je naředěné vodou tak, aby organismus dostal dostatek vody, než začne jíst. Stejně tak i my bychom před každým jídlem měly vypít sklenici čisté vody. Proč? Nesníme pak tolik jídla. Ne proto, že je žaludek plný vody (ta jedna sklenička ho nenaplní), ale proto, že jídlem zaháníme i žízeň, pokud se včas nenapijeme. Potom sníme více, než potřebujeme, prostě proto, abychom měli více tekutiny. Nastává čas tuto neutěšenou a nezdravou situaci, která navíc vede k nadbytečnému příjmu a ukládání potravy v těle, skončit. Proto vyhlašujeme program na tento týden – naučme se pít. Jako bonus vám garantuji zjemnění vrásek a zlepšení kvality pleti, protože vysušená pleť stárne rychleji.

1.Týden – konec slazených nápojů, sladkých minerálek, cukru v kávě a čaji – dovolena je pouze jedna lžička medu do čaje maximálně jednou denně. Mimochodem – více, na co je vynikající kokakola? Máte doma zrezivělý šroubovák nebo jiné nářadí? Namočte jej přes noc do koly a ráno uvidíte! A tenhle dryák si chcete lít do žaludku? Kola je výborná po lžičkách k potlačení zvracení , ale ke každodennímu pití není vhodná. Také minerálky nejsou to pravé, pokud je nezředíme vodou. Pokud si chcete dát minerálku, ať je neslazená a maximálně jedna třetina denního příjmu tekutiny. Nechceme mít v močovém měchýři písek nebo dokonce kameny. Množství vody, vypité denně by mělo být přibližně 2 – 3 litry denně, závisí nejen na teplotě (v horku více), ale i na vás.
Zde si můžete spočítat optimální příjem vody za den. Takže ode dneška pijeme vodu, maximálně částečně nahrazenou minerálkou a dostatečném množství.

Komentáře

Je to tak

pitný režim se často podceňuje. Způsobuje to nejen zácpu, ale i bolesti hlavy a křeče v nohou. Jíst zdravě není drahé, žít zdravě není těžké.

Poslat nový komentář

CAPTCHA
Tato otázka testuje zda jste člověk a tím zamezuje automatickému odesílání spamu
Image CAPTCHA
Zadejte znaky z obrázku

Novinky do emailu

Chcete, aby Vám nic neuniklo? Zaregistrujte prosím váš email a 1x týdně obdržíte kompletní seznam novinek ze serveru.

Přihlášení