26. 09. 2017

Redakce

Hubněte se zážitky

Máte sedavé zaměstnání a chybí vám pohyb? Určitě vám každý radí, abyste se pravidelně hýbali, sportovali a dodržovali správné stravovací návyky, čímž zamezíte vzniku civilizačních chorob. Udržovat se v kondici je skutečně důležité, pohyb však nemusí být pouze nutností a aktivitou, do které se musíte nutit. Spojte ho se zábavou, vzrušením a dobrodružstvím, odneste si spoustu zážitků a spalte při tom nashromážděné kalorie navíc.

Určete si priority (28)

Určete si priority (28)50 tipů

Jasně, váš sendvič by byl skvělý ještě s jednou lžičkou majonézy navíc. Káva by jistě lépe chutnala s kopečkem šlehačky a nádherně se rozpouštějící zmrzlinou. Ale je to opravdu nutné? Co je pro vás důležitější?

Půl kila týdně! (27)

Půl kila týdně! (27)50 tipů

Pokud nehubnete aspoň o půl kila týdně, jste buď ve stagnaci, nebo přetažení. Měli byste na sobě začít makat ještě více, nebo (v některých případech) si chvíli odpočinout a počkat, až se tělo zregeneruje. Pokud hubnete o více než půl kila týdně, jste nadprůměrní. Ale nečekejte, že zhubnete za týden o dvě kila, to je naprosto nerealistické.

Čím se vážíte? (26)

Čím se vážíte? (26)50 tipů
Pokud opravdu nejste spokojeni s přístrojem určující vaši tělesnou hmotnost, pořiďte se lepší. Mluvil jsem s hodně lidmi ohledně jejich výběru, co se týče druhu vah. Většina mi řekla, že zdaleka nejlepší jsou digitální přístroje. Musím s nimi souhlasit. Pokud se tedy pravidelně vážíte, zvažte, čím, že se to vážíte.

Chcete zhubnout? Vyměňte antikoncepci!

Chcete zhubnout? Vyměňte antikoncepci!Sloupky
Také jste při užívání antikoncepčních pilulek přibrala? Přečtěte si dobře složení, které najdete v příbalovém letáku. Pokud vaše pilulka obsahuje některý ze starších progestinů, požádejte svého gynekologa o změnu antikoncepce.

Zapomeňte na „rychlá občerstvení“ (25)

Zapomeňte na „rychlá občerstvení“ (25)50 tipů
Nemusíte úplně zrušit návštěvy fast food občerstvení, ale měli byste je každopádně omezit na minimum. Většinou tam není nic jiného, než odporná a naprosto nezdravá jídla – pokud se tomu vůbec dá říkat jídlo. Pokud chcete uspět, měli byste si najít odpovídající zdroj potravin.

Rozlišujte zdroje informací (24)

Rozlišujte zdroje informací (24)50 tipů
Myslím to teď obecně, ale proč bych měl věřit doktorovi nebo odborníkovi na výživu, který trpí nadváhou? „Dělejte to, co říkám, a ne to, co dělám,“ opravdu není to, co bych slyšet od někoho, kdo by měl být v oboru kvalifikovaný a schopný mi říct, jak něco udělat. Mluvte s lidmi, kteří to dělají nebo dělali a byli úspěšní. Získáte tak informaci od někoho, kdy byl nebo je ve stejné situaci jako vy.

Identifikujte svou ideální hmotnost (23)

Identifikujte svou ideální hmotnost (23)50 tipů
Pokud jste 170 cm vysoký/á s určitou stavbou těla, existuje hmotnost, která vám přesně vyhovuje. Najděte ji a udělejte si z ní svůj cíl. A pokud nevíte, kolik by to tak mělo být, najděte si webovou kalkulačku. Teď máte cíl, za kterým míříte.

http://www.dieta-fit-hubnuti.cz/bmi-index-telesne-hmotnosti

Hledejte pomoc na internetu (22)

Hledejte pomoc na internetu (22)50 tipů
Na počátku mi někteří přátelé posílali složité tabulky, abych mohl sledovat svůj pokrok. Ne, tohle opravdu není pro mě. Jsem člověk, který jde rád jednoduchou cestou. Tak jsem začal prohledávat web, až jsem narazil na ty správné stránky.

Vitamíny jsou pro nás dobré (21)

Vitamíny jsou pro nás dobré (21)50 tipů
Pokud začnete brát nějaké tablety, ať to jsou přírodní doplňky, jako třeba multivitamin. Mějte se však na pozoru, abyste se nepředávkovali. Příliš mnoho čehokoliv škodí. Můžete to prokonzultovat s odborníkem na výživu a vždy omezte jejich užívání na minimum. Pamatujte si, že k určitým vitamínům je třeba i určitých minerálů.

Novinky do emailu

Chcete, aby Vám nic neuniklo? Zaregistrujte prosím váš email a 1x týdně obdržíte kompletní seznam novinek ze serveru.

Přihlášení