26. 05. 2018

Redakce

Rozlišujte zdroje informací (24)

Rozlišujte zdroje informací (24)50 tipů
Myslím to teď obecně, ale proč bych měl věřit doktorovi nebo odborníkovi na výživu, který trpí nadváhou? „Dělejte to, co říkám, a ne to, co dělám,“ opravdu není to, co bych slyšet od někoho, kdo by měl být v oboru kvalifikovaný a schopný mi říct, jak něco udělat. Mluvte s lidmi, kteří to dělají nebo dělali a byli úspěšní. Získáte tak informaci od někoho, kdy byl nebo je ve stejné situaci jako vy.

Identifikujte svou ideální hmotnost (23)

Identifikujte svou ideální hmotnost (23)50 tipů
Pokud jste 170 cm vysoký/á s určitou stavbou těla, existuje hmotnost, která vám přesně vyhovuje. Najděte ji a udělejte si z ní svůj cíl. A pokud nevíte, kolik by to tak mělo být, najděte si webovou kalkulačku. Teď máte cíl, za kterým míříte.

http://www.dieta-fit-hubnuti.cz/bmi-index-telesne-hmotnosti

Hledejte pomoc na internetu (22)

Hledejte pomoc na internetu (22)50 tipů
Na počátku mi někteří přátelé posílali složité tabulky, abych mohl sledovat svůj pokrok. Ne, tohle opravdu není pro mě. Jsem člověk, který jde rád jednoduchou cestou. Tak jsem začal prohledávat web, až jsem narazil na ty správné stránky.

Vitamíny jsou pro nás dobré (21)

Vitamíny jsou pro nás dobré (21)50 tipů
Pokud začnete brát nějaké tablety, ať to jsou přírodní doplňky, jako třeba multivitamin. Mějte se však na pozoru, abyste se nepředávkovali. Příliš mnoho čehokoliv škodí. Můžete to prokonzultovat s odborníkem na výživu a vždy omezte jejich užívání na minimum. Pamatujte si, že k určitým vitamínům je třeba i určitých minerálů.

Jak zhubnout? S láskou!

Není mnoho lidí, kteří by si někdy neřekli: „musím zhubnout“. Zvlášť když se podívá na sebe do zrcadla. Pak se ještě stoupli na váhu a měli zkažený celý den. U nemála lidí je to věčný kolotoč. Mám držet dietu? Vydržím to? Pak se díváme na televizi, kde běží reklama na magický zázračný přípravek na hubnutí. Druhý den si ho koupíme a čekáme, jestli to zabere. Po třetím měsíci užívání zázračného přípravku zjistíme, že efekt zeštíhlení nepřišel.

Zázračné tablety po kterých zaručeně zhubnete (20)

Zázračné tablety po kterých zaručeně zhubnete (20)50 tipů
Nesmysl! Nic takového, jako zázračná tableta, neexistuje. Nestaňte se obětí reklam na „nejnovější, tukspalující pilulky.“ Pokud posloucháte nebo čtete pozorně, dozvíte se, že každá z nich je spojena s přísnou dietou a cvičením. Jejich vedlejší účinky jsou pro vás navíc obvykle horší, než přebytečná kila.

Ženy nejsou muži (19)

Ženy nejsou muži (19)50 tipů
Bylo dokázáno, že muži dokáží zhubnout rychleji než ženy, což je způsobeno naším tělesným uzpůsobením (ženy by měly mít více tuku, protože jsou pohlavím, které rodí). Toto není žádný sexistický postoj, je to čistá pravda. Ženy by se tak měly nastavit jiné cíle než muži, zvláště, pokud se rozhodnout hubnout s partnerem bok po boku. Čtvrt až půl kilogramu týdně pro ženu je optimální zatímco muž je za stejné období schopen svoji hmotnost snížit o půl až třičtvrtě kila.

Nepřirovnávejte se k ostatním (18)

Nepřirovnávejte se k ostatním(18)50 tipů
Každý je jiný a to je důvodem, proč každý také hubne jinak. I když budete dělat přesně ty věci, jako já, nezhubnete možná ve stejné míře. Klíčem je najít vaše možnosti. Mějte váš cíl pořád na dohled a dělejte cokoliv, abyste ho dosáhli. Pokud se začnete poohlížet po zvycích jiných, pouze vás to odradí od vaší snahy bez toho, abyste si uvědomili, že je fyzicky nemožné být někým jiným, než sám sebou.

Neposlouchejte vždycky své přátele (17)

Neposlouchejte vždycky své přátele(17)50 tipů
Už jsem psal, že o vašem plánu máte říct rodině. Ale někdy se vás její členové budou snažit od této myšlenky odradit. Je to jednoduché – vědomě či nevědomě nebudou možná chtít, abyste uspěli, když už sami ve stejné snaze selhali. Vaše výhra není vždycky i tou jejich. Dávejte si pozor na jejich hlášky jako: „Už jsi shodil/a dost,“ nebo „Líbí se mi, jak teď vypadáš.“ Pravdou je, že VÁM se nelíbí, jak vypadáte. Pak s tím musíte něco udělat, ať už si říká kdo chce, co chce.

Dejte si pozor na složení pokrmů (16)

Dejte si pozor na složení pokrmů(16)50 tipů
Vyhněte se hlavně některým specifickým tukům. Říkám toto z mnoha důvodů. Zaprvé, samy o sobě pro vás nejsou dobré. Zadruhé se vyvarujete spoustě „špatných jídel“. Musíte se stát více vybíravými tím, že nebudete konzumovat špatné látky, které jsou ve více potravinách, než pravděpodobně tušíte. V každém případě právě zde platí ono okřídlené: „dvakrát měř…“

Novinky do emailu

Chcete, aby Vám nic neuniklo? Zaregistrujte prosím váš email a 1x týdně obdržíte kompletní seznam novinek ze serveru.

Přihlášení