8. 05. 2021

Hubněte, ale s mírou!

Také vás maminka cpala krupicovou kaší hustě posypanou kakaem, cukrem a máslem? Musela jste dojídat, i když už jste nemohla, protože zbytky se nenechávají? V neděli jste měli k obědu knedlíky se svíčkovou nebo knedlo-vepřo-zelo?

Následkem toho se vám (i mně) rodina postarala o nezdravé stravovací návyky a solidní základ tukových buněk. Řadíme se mezi občasné boubelky, a protože nejsme spokojeny se svým tělem, tak střídavě hubneme a tloustneme. Máme tučná a hubená období. V tučných obdobích jsme klidné a příjemné ke svému okolí. Ládujeme se sladkým, knedlíky, snídáme křupavé ještě teplé houstičky, na posezení spořádáme hromadu smetanové zmrzliny vylepšené hustou šlehačkou, místo oběda spořádáme pořádnou porci tiramisu. Na obličeji nemáme vrásky, usmíváme se, partner si nestěžuje, že bychom měly „špičatý zadek“, když se mu uvelebíme na klíně. Hlad je pro nás neznámé slovo.  Plavky si kupujeme vcelku, neběháme do schodů, nedobíháme tramvaj, naše oblíbená barva je černá. Sex za moc nestojí, protože si dáváme pozor, abychom měly zatažené břicho, nechceme se ukazovat a zhasínáme po příchodu do ložnice.  Naše osobní váha je zastrčená někde v zapadlém koutě a pravděpodobně na ní jsou pavučiny.

Pak nás najednou něco kousne a rozhodneme se, že s tou tlustou ženskou zatočíme. Nastává hubené období, lépe řečeno – hubnoucí období. Jíme jen zeleninu, kterou chroupeme syrovou nebo vařenou v páře. Pokud nás honí mlsná, dáme si hořkou čokoládu, i když milujeme mléčnou s oříšky, zavrhneme výtah a vybíháme schody pěšky, přestože nahoře jsme schvácené a nemůžeme popadnout dech. Třikrát týdně navečer opouštíme rodinný krb a mučíme své tělo ve fitku. Pleť nám vysychá a objevují se vrásky. Máme věčně studené ruce, je nám stále zima, nechodíme do restaurace, aby nás nelákaly steaky partnera. Kromě toho utrácíme mnohem více za oblečení, protože je mnohem více kousků, které nám opravdu sluší.

Co je dobře? Ani jedno. A co je špatné? Oboje. Tak co s tím? Mějte se rády. Vyberte si takový jídelníček, který nebude ani jeden z extrémů, pokud občas ulítnete, svět se nezboří, ale nespadněte do žravých dnů. Vyhraďte si v týdnu jeden „čistící den“, kdy úplně vynecháte kalorická jídla, zkuste vydržet jen na zelenině a ovocných čajích a neslazené vodě. Cvičte, běhejte nebo hrajte volejbal, zkrátka pěstujte jakoukoli tělesnou aktivitu, která vás baví. Zkuste si vzít na pomoc některou z přírodních kúr.

Pokud se dobře cítíte v upnutém triku, i když v něm nemáte úplně ploché břicho a na bokách se nerýsují kyčelní kosti, oblečte si ho. Vychrtlé anorektičky se normálním chlapům nelíbí. Žena má mít ženskou postavu, ale s pevnými tvary, vysportované nulky se nosí jen a pouze na předváděcím molu a střední škole. Takže všeho – i hubnutí – s mírou!

Komentáře

Poslat nový komentář

CAPTCHA
Tato otázka testuje zda jste člověk a tím zamezuje automatickému odesílání spamu
Image CAPTCHA
Zadejte znaky z obrázku

Novinky do emailu

Chcete, aby Vám nic neuniklo? Zaregistrujte prosím váš email a 1x týdně obdržíte kompletní seznam novinek ze serveru.

Přihlášení