17. 04. 2021

Hubnutí a základní rady

Jak mám upravit svůj denní režim, aby hubnutí bylo ještě úspěšnější?

Problém: Jak mám upravit svůj denní režim, aby hubnutí bylo ještě úspěšnější?

Co s tím: Jezte malé porce, ale několikrát denně. Jídlo si dávejte na malé talíře, opticky bude vypadat, že je ho víc. Jezte hodně pomalu a dobře jídlo rozkousávejte. Dodržujte pitný režim, 2-3 litry denně. Hýbejte se, jak jen to je možné. Nejezděte výtahem, do práce choďte pěšky, o víkendech si naplánujte s přátely nějakou sportovní činnost. Hubněte s kamarádkou, budete se vzájemně motivovat. Nalepte si na ledničku obrázek slečny s tělem, po jakém toužíte i vy, snadněji tak odoláte pokušení lednici otevřít. Potraviny nakupujte vždy najezená, jinak do vozíku naskládáte mnohEm víc věcí, než potřebujete. Mějte po ruce vždy ovoce, nebo celozrný chleba, do kterého v případě krize můžete kousnout.

Pár měsíců jsem držela dietu a díky ní se mi podařilo zhubnout. Chtěla bych dostat dolů ještě nějaké to kilo

Problém: Pár měsíců jsem držela dietu a díky ní se mi podařilo zhubnout. Chtěla bych dostat dolů ještě nějaké to kilo, ale poslední týdny se mi to nedaří.

Přes den se dokážu hlídat, ale jakmile nastane večer, začnu se přejídat

Problém: Přes den se dokážu hlídat, ale jakmile nastane večer, začnu se přejídat.

Podaří se vám zhubnout díky dietě vysněné kila, ale máte problém si tuto váhu udržet

Problém: Podaří se vám zhubnout díky dietě vysněné kila, ale máte problém si tuto váhu udržet.

Proč je důležité znát hodnotu Body Mass Indexu

Body Mass Index předpovídá zdravotní riziko spojené s kilogramy navíc.

Když se hovoří o zdravotním riziku, mnoho lidí ví proč je důležité znát hladinu cholesterolu v krvi a hodnotu krevního tlaku, jako určující činitele kardiovaskulárních onemocnění. Existuje ještě jeden důležitý údaj spojený s hmotností, který má být brán v úvahu vždy při stanovení potenciálního zdravotního rizika a tím je hodnota BMI (Body Mass Index, index tělesné hmotnosti). 

Chronický únavový syndrom

Protože hubnutí a snaha o co nejlepší postavu sami o sobě mohou přinést i nepříjemné zdravotní obtíže připravili jsme pro Vás tento text jako dobře míněnou radu.

Každý z nás se cítí někdy unavený, ale rozhodující je, aby tato únava nebyla trvalá. Z pozice simulanta přecházejí tito pacienti do pozice diagnózy a jejich nemoc je brána konečně vážně. Netrpíte tímto onemocněním?

Příznaky

Cukr je rostlinného původu, proč je špatný?

Náš zažívací systém se přizpůsobil na tyto přírodní komponenty a naučil se je efektivně využívat.

Tělo potřebuje k trávení cukru vitaminy skupiny B a minerály (chrom,zinek), ale také vlákniny a další živiny, které se vyskytují v cukrové třtině nebo řepě, z nichž je cukr vyráběn.

Ukliďte si svoje tělo

Pravidelně uklízíte svoje domácnosti, kabáty dáváte do čistírny, špinavé prádlo vyperete v pračte. Občas je ale třeba vyčistit i naše těla.

Občas se ke svému tělu nechováme příliš přátelsky- cpeme do něj hamburgery, přesolené brambůrky, tučná jídla, spoustu kávy, cigaret. Místo, abychom se protáhli sportem, raději jezdíme auty, žijeme ve stresu a našeho těla se neptáme, jestli se mu to líbí nebo ne.

Chcete zhubnout? Naučte se vařit jinak!

Jednou z cest, jak se dobrat ke zdravějšímu a zároveň pro hubnutí vhodnějšímu vaření, je vzdát se spousty koření, průmyslově vyráběných dochucovadel, dresinků a majonéz. Také bychom měli omezit nebo ze svého jídelníčku zcela vyškrtnout již hotová jídla a polévky. Platí to i o smetaně, máslu, tučných sýrech a uzeninách - chuť se v jídle váže na tuky, a proto jíme jídel s těmito ingrediencemi tolik.

11 tipů ke zdravému a úspěšnému hubnutí

Dieta nemusí být vždy jen striktní dodržování přísného, skoro vojenského režimu. Někdy stačí změnit jen málo. Něco přidat, něco vynechat, něčemu přidat na množství a jinému ubrat. Zkuste upravit svůj stravovací režim podle následujících pokynů a nepochybně bude vaše hubnutí úspěšnější.

1. Jezte vlákninu!

Novinky do emailu

Chcete, aby Vám nic neuniklo? Zaregistrujte prosím váš email a 1x týdně obdržíte kompletní seznam novinek ze serveru.

Přihlášení